Service Availability Management Vám pomůže s dostupností a chodu systémů, na základě domluvených podmínek mezi poskytovatelem služby a koncovým uživatelem.
- Chybí vám nástroj pro správu dostupnosti systémů z pohledu služby?
- Nemáte dostatečný přehled nad kvalitou IT služeb?
- Chcete lépe zajistit dostupnost business-critical systémů?
Tento nástroj ocení osoby angažované v projektu, zejména členové kompetenčního centra. Získáte přehled pro optimalizaci poskytovaných IT služeb a prostředí, ve kterém zajistíte celý proces řízení dostupnosti systémů z pohledu služby. Dalším přínosem nástroje je optimalizace kvality IT služeb a analytické funkce SAM Dashboards.
[wpcp_content_protection is_user_roles=’subscriber‘]
Popis řešení
Nástroj Service Availability Management (SAM) slouží jako kompletní řešení problematiky týkající se dostupnosti systémů v technickém prostředí z pohledu služby. Je odpovědný za kontrolu plynulého chodu systémů v souladu s odsouhlasenými SLA (Service Level Agreement) podmínkami mezi poskytovatelem služeb a koncovým uživatelem. Základem pro používání nástroje je definice odsouhlasených servisních časů, kdy by měly být systémy plně dostupné pro koncové uživatele. Běžně se používají vzory 24/7, kdy jsou systémy dostupné neustále, nebo 10/5, kdy za dostupnost systémů ručí poskytovatel každý pracovní den po dobu 10ti hodin. Nástroj analyzuje odsouhlasenou dostupnost systémů v minutách a umožňuje definovat procentuální hranici, která slouží jako jednoduchý přehled o kvalitě poskytovaných služeb, stejně tak jako upozornění před možným porušením podmínek v určitém období.
Pro analýzu a komplexní přehled o kvalitě služeb je součástí nástroje funkce SAM Dashboards, která umožňuje vytvářet přehledy například o procentuální dostupnosti spravovaných systémů, dostupnosti v určitém období, nebo přehled o počtu potvrzených, či nepotvrzených dní, kdy byly systémy v provozu.
[/wpcp_content_protection]