Service Operations je soubor nástrojů. Ty to nástroje Vám pomůžou například v servisních hlášeních při správném výběru rolí, řešitelských skupin či konkrétních osob, které mají požadavky řešit.

  • Potřebujete lépe klasifikovat incidenty, servisní požadavky a problémy?
  • Rádi byste urychlili zadávání požadavků automatickým doplněním některých položek?
  • Vedete si katalog služeb?
  • Jsou Vaši operátoři Incident Managementu přetížení?
  • Hledáte, jak zefektivnit zavedený Incident, Problem nebo Change Management?

 

Service Operations je vhodné pro společnost, která chce maximálně využít potenciál SAP ITSM, redukovat manuální práci a snížit tím náklady. Zařazuje požadavky do kategorií pro lepší přehled a následný reporting. Detailní reporting pak dokáže odhalit možné volné kapacity zaměstnanců.  Automatizace pomůže méně znalým zadavatelům, přesně určit zpracovatele požadavku a tím více urychlit proces vyřešení.

Chcete vědět více? Přihlaste se a získejte podrobné informace o nástrojích, včetně odpovědí na výše uvedené otázky.
  • User Roles Security.